Lassan másfél éves regisztrációm óta ezeket a jellemzéseket kaptam saját magamról.

 

„Ezt szeretem a verseidben, őszintén leírja a lélek legmélyebb tipródásait. S azt is szeretem, hogy ha olvasom őket, boldogan tipródik a lelkem közben!”

Babszika

„Úgy írsz, hogy nem csak az érzi át, aki átélte, vagy hasonlót átélt, hanem az is aki nem...zseniális :)”

Babszika

„Tetszik a stílusod, ahogy a verseidet írod, jó őket olvasni, mert megadod így az esélyt, hogy mindenki a lehető legjobban érezhesse a magáénak is az érzéseket, amelyek a versben vannak.”

cs_krisztian94

„Kedves Zoli!
Önismereti versed mégsem igazi önismeret szerintem...
Ilyen költői tehetséggel, nem lehet senki ''jelentéktelen''! Kedvelem és értékelem verseidet!!!”

anci-ani

„Nagyon érdekesen/érzékletesen írsz és ha nem látom a neved, akkor is Rád tippeltem volna, mert ilyen szintű önmarcangolással ritkán találkozni! :)”

Twilight

„Nagyon szép! Szeretem a szókincsed, most is jól forgatod a szavakat, teljesen átadja érzéseid!”

Carla3

„Az egész versed... átsüt rajta a magány, ahogy kívülről de mégis nyakig ebben az érzésben az emberhez eljutnak ezek a zajok, képek... és az érzések, amelyekből még nincs kiút... Megint egy óriási verset írtál!”

Steel

„Sokkal több ilyen bohóc kellene ennek a társadalomnak...
Mindig megdolgoztatod az agyamat... Jó, hogy vagy, belefér, hogy valaki a fejünkre koppintson, hogy eddig és ne tovább... előbb utóbb mindenki meghallja a hangod, és neked ehhez nem kell, hogy kiabálj, csendes erő...”

Shianna

„Verselésed is szép, magyaros, hangsúlyos - már az első sorod többet mutat egy átlagos szerzőnél.
Csak így tovább!”

Szima

„Még nem jöttem rá, hogy pontosan miért, de akárhány versed olvasom önmagam látom a sorok között, és képes vagy egy egészen egyedi légkört varázsolni.”

P.Paulovits

„Mindig lenyűgöz a ''játékod'' a szavakkal és a képzelet erőd!”

Carla3

„Szeretem írásaidat. Szinte hömpölyög, zúdul végig a mondanivaló.
Remekül bánsz a szavakkal is.”

„Valóban vannak, akiknek jellegzetes verseik vannak, neked is.”

valosag

 

Zoltanus

Szerző: Zoltanus88  2013.02.14. 12:43 Szólj hozzá!

Címkék: vers kritika irodalom költészet jellemzés poet

A bejegyzés trackback címe:

https://zoltanus.blog.hu/api/trackback/id/tr95080201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása